Inspirator procesowy pokazuje historie sukcesów, oraz realne efekty usprawnień i automatyzacji konkretnych procesów biznesowych. Oceń korzyści dla Twojej branży i obszaru merytorycznego.

    Pokaż tylko wdrożenia Horus

    Automatyczna obsługa szans sprzedażowych (lead management)

    Maksymalizuj akwizycję nowych i retencję aktualnych klientów, zarządzając procesami obsługi szans sprzedażowych (leadów). Zdobądź cenne dane strategiczne i narzędzie wspólnej realizacji celów przez działy sprzedaży i marketingu.

    Więcej o tym procesie

    Obsługa zamówień i realizacja telesprzedaży

    Automatyzacja procesów związanych z realizacją zamówień i uruchomieniem świadczenia usług (order management), prowadzi do zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów nie tylko w firmach, których przychody bazują na abonamentach.

    Więcej o tym procesie

    Rozbudowa sieci punktów obsługi sprzedaży (POS)

    Przyśpiesz dotarcie do rynku i zmniejsz utracone przychody. Informatyzacja procesów rozbudowy sieci POS, skutkuje obniżeniem kosztów, oraz eliminacją ryzyka zawarcia niekorzystnych umów związanych z lokalną działalnością operacyjną.

    Więcej o tym procesie

    Przyjęcie nowego pracownika

    Zoptymalizuj procesy wdrożenia nowych pracowników, zamieniając „pogubionych” w „produktywnych”.

    Więcej o tym procesie

    Zarządzanie uprawnieniami do systemów informatycznych

    Nadawanie, odbieranie i zmiany uprawnień do systemów IT, to nawet kilkadziesiąt procent wszystkich czynności wykonywanych przez działy helpdesk. Rozwiązania procesowe podnoszą bezpieczeństwo organizacji, pozwalają uniknąć ryzyka i kar (np. nakładanych przez GIODO) i przynoszą realne oszczędności.

    Więcej o tym procesie

    Selekcja i rekrutacja nowych pracowników

    Automatycznie zarządzaj procesem rekrutacji i znajdź najlepszego kandydata.

    Więcej o tym procesie

    Zarządzanie nieobecnościami pracowników

    Nie pozwól by Twój proces zarządzania nieobecnościami był na urlopie.

    Więcej o tym procesie

    Obsługa reklamacji i roszczeń

    Proces obsługi reklamacji przenika wiele innych procesów, wymaga wielu informacji i potrzebuje ciągłego monitorowania. Sprawdź...

    Więcej o tym procesie

    Organizacja biura obsługi klienta

    Udoskonal swoje Biuro Obsługi Klienta i zintegruj je z powiązanymi procesami: Kadrami, Sprzedażą, Administracją, Finansami i innymi.

    Więcej o tym procesie

    Zarządzanie klientami

    Udoskonal swoje Biuro Obsługi Klienta i zintegruj je z powiązanymi procesami: Kadrami, Sprzedażą, Administracją, Finansami i innymi.

    Więcej o tym procesie

    Zamówienia i rozliczenia z dostawcami

    Zaopatrz swój dział zakupów w niezbędne narzędzia i zoptymalizuj proces zamówień i rozliczeń z dostawcami.

    Więcej o tym procesie

    Obsługa klienta od A do Z

    Dopilnuj by Twój klient był stale zadowolony z Twojej firmy, ciągle do niej powracał i polecał ją innym.

    Więcej o tym procesie