Horus_Workflow_1.4

Horus_Workflow_1.4

Horus Workflow 1.4 to niezawodny i wydajny system egzekucji procesów biznesowych, stworzony w całości przez Horus, na co dzień realizujący najbardziej złożone zadania wymagających klientów korporacyjnych i dużych organizacji. System jest w pełni indywidualnie konfigurowany w celu realizacji potrzeb użytkowników i strategii zarządczych dowolnej wielkości organizacji.

Zapoznaj się z paletą funkcjonalności oprogramowania Horus Workflow 1.4
i korzyściami jakie płyną z wdrożenia.

Inwestycja i realizacja celów strategicznych
Cecha lub funkcjonalność systemu Korzyść z inwestycji w oprogramowanie
  • Możliwość oprogramowania i automatyzacji dowolnie zdefiniowanego procesu biznesowego, uwzględniającego obieg dokumentów, zadania wykonywane przez ludzi i systemy informatyczne.
Pełne dostosowanie oprogramowania do potrzeb każdej organizacji, z uwzględnieniem specyfiki i strategii jej działania, potrzeb poszczególnych użytkowników i charakteru procesu (human-, document-, integration-centric).
  • Bezpłatna licencja, niezależnie od ilości korzystających pracowników, wdrożonych procesów, oraz instancji (lub instalacji).
Pełna alokacja kosztów inwestycyjnych w obszar dostosowania oprogramowania do faktycznych potrzeb organizacji, oraz optymalnego wdrożenia i szkoleń dla użytkowników.
Usprawnienie pracy i dostęp do informacji
Cecha lub funkcjonalność systemu Korzyść z inwestycji w oprogramowanie
  • Możliwość elastycznego tworzenia interfejsów użytkowników z wykorzystaniem metod projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design).
Wysoki komfort użytkowania oprogramowania poprawia szanse wdrożenia i akceptacji produktu wewnątrz organizacji, redukuje czas poświęcony na szkolenia i ilość zapytań o pomoc, oraz zmniejsza koszty późniejszych poprawek.
  • Indywidualne lub masowe wykonywanie zadań, takich jak: podejmowanie decyzji, eskalacja, wnioskowanie, akceptacja, raportowanie, koordynacja i przydział pracy.
  • Możliwość konfigurowania przycisków ułatwiających wykonywanie złożonych zadań.
  • Ułatwienie nietypowych zadań: uzupełnianie danych i dokumentów, informowanie o wykonaniu prac poza systemem (ręcznie, fizycznie, w innych systemach informatycznych), uruchamianie działań w systemach zewnętrznych z poziomu jednego interfejsu i przenoszenie danych pomiędzy systemami.
  • Interfejsy zapewniający spójne środowisko pracy dla osób wykonujących kilka typów zadań w ramach tych samych bądź różnych procesów biznesowych.
Wydajne wykonywanie najbardziej skomplikowanych zadań biznesowych.
  • Powiadomienia o oczekujących zadaniach w formie wizualnej (np. kolory w listach i tabelach), e-mailowe i SMSowe z bezpośrednim przekierowaniem do miejsc ich wykonywania.
  • Możliwość sortowania i wyszukiwania zadań wedle zadanych kryteriów ważności (np.spodziewanego terminu realizacji, osoby odpowiedzialnej etc.).
  • Mechanizmy walidujące wprowadzane dane, weryfikujące ich poprawność z zewnętrznymi systemami lub osobami, oraz słowniki do autouzupełniania tekstów.
  • Wskazówki dotyczące kolejnych kroków jakie może wykonać użytkownik.
  • Możliwość zaimplementowania automatycznych reguł biznesowych wycofujących lub rozdzielających zadania niewykonane.
  • Narzędzia do podglądu przepływu i realizacji zadań w ramach procesów.
  • Interfejs umożliwia wyświetlanie instrukcji "stanowiskowych" i pomocy dla użytkowników.
  • Interfejs umożliwia wyświetlanie instrukcji dla poszczególnych i ogólnej pomocy dla użytkowników.
  • Możliwość ustawienia specjalnej pomocy dla użytkowników korzystających z systemu po raz pierwszy lub rzadko.
Poprawa jakości pracy i dostosowanie jej do wyznaczonych reguł, standardów dotyczących jakości, norm branżowych, oraz skrócenie czasu potrzebnego na wdrożenie nowych osób na odpowiednich stanowiskach
  • Elastycznie definiowane formularze.
  • Możliwość wprowadzania dokumentów skanowanych i zewnętrznymi. poddawanych obróbce OCR (automatyczne rozpoznawanie pisma).
  • Możliwość załączania plików dowolnego typu do zadań.
  • Możliwość wprowadzania zdjęć i plików video z zewnętrznych urządzeń.
  • Obsługa kodów kreskowych.
  • Import danych z plików (np. MS Excel, CSV etc.).
  • Możliwość wykorzystywania danych pochodzących z innych procesów biznesowych
  • Zadania związane z lokalizacją obiektów obsługiwane przez interfejs Google Maps.
Ułatwienie pracy z pracy z danymi, plikami i urządzeniami zewnętrznymi.
  • Zapytania do innych systemów informatycznych w ramach procesów mogą przebiegać synchronicznie i asynchronicznie.
  • Elastyczna wyszukiwarka informacji z możliwością zapamiętania ustawień użytkownika.
  • Możliwość konfigurowania przycisków ułatwiających wyświetlanie konkretnych wyszukiwań, spisów i raportów.
  • Możliwość elastycznego przydziału zadań i zakresu podejmowanych decyzji do konkretnych osób lub grup osób.
  • Możliwość wykonywania zadań lub podejmowania decyzji w ramach różnych procesów przez te same osoby.
  • Pytania, komentarze i sugestie dotyczące wykonywania zadań w ramach przepływu pracy.
  • System może udostępniać szybki podgląd obrazów lub plików z innych systemów lub repozytoriów danych.
Pełne wykorzystanie wiedzy całej organizacji w celu wzmocnienia decyzyjności i kompetencji pracowników.
  • Rozbudowany system zarządzania uprawnieniami odzwierciedlający strukturę organizacyjną lub procesową firmy.
  • Pracownicy mogą wnioskować o dostęp i przydział zadań dla siebie oraz swoich podwładnych w ramach systemu.
  • Przekierowywanie oczekujących zadań do konkretnych osób lub grup osób.
  • Możliwość definiowania zastępstw oraz automatycznego przydzielania zadań nieobecnego pracownika innej osobie.
  • Archiwizacja i dostęp do historii działań wykonywanych w ramach przepływu prac przez różne osoby.
Lepsza kontrola nad przepływem zadań i jakością pracy w obrębie struktur organizacyjnych firmy.
Integracja z sytemami BRMS (Business Rule Management System, np. Drools). Automatyczna i ścisła egzekucja decyzji biznesowych, zgodności z wewnętrznymi przepisami i strategią organizacji.
Wdrożenie i rozwój aplikacji
Cecha lub funkcjonalność systemu Korzyść z inwestycji w oprogramowanie
  • Pełen dostęp klienta do kodów źródłowych aplikacji.
W decyzji klienta pozostają kwestie rozbudowy i utrzymania aplikacji, ustalenia warunków współpracy z dostawcą i kontrola kosztów związanych z rozwojem.
  • Wywoływanie funkcjonalności zewnętrznych systemów i udostępnienie funkcji aplikacji dla innych systemów w modelu SOA.
  • Integracje przez szyny danych (Enterprise Service Bus) z wykorzystaniem protokołów: Web Services, JMS, Dblink, pliki, webdav.
  • Bezpośrednie integracje z zewnętrznymi systemami informatycznymi.
  • Integracja z systemami Business Intelligence
  • Tworzenie dowolnych adapterów do systemów klienta z wykorzystaniem istniejących (dostępnych publicznie lub dostarczonych przez klienta) bibliotek, łączenia przez tabele interfejsowe i proste TCP/IP.
  • System może stanowić ujednolicony interfejs użytkownika dla różnych systemów informatycznych wspierających zadania związane z procesem biznesowym.
Aplikacja z powodzeniem wykonuje zadania uniwersalnego narzędzia integracji procesowej w organizacji, co pozwala na łatwy rozwój funkcjonalności i automatyzacji kolejnych obszarów działalności biznesowej.
  • Minimalne wdrożenie wykorzystujące jeden serwer (baza danych + aplikacja).
  • Możliwość rozłożenia ruchu na wiele instancji serwerów aplikacyjnych.
  • Jedna instancja aplikacji obsługuje kilkuset jednocześnie pracujących użytkowników.
  • Interfejs użytkownika optymalizowany pod kątem wydajności i responsywności całego systemu.
Optymalizacja inwestycji i wykorzystania infrastruktury sprzętowej organizacji.
Utrzymanie systemu i wsparcie dla użytkowników
Cecha lub funkcjonalność systemu Korzyść z inwestycji w oprogramowanie
  • Centralne monitorowanie wybranych wyjątków aplikacji: wewnętrznych (np. dostęp do baz danych) i zewnętrznych (z innych aplikacji)
  • Możliwość określenia i monitorowania krytycznych poziomów wyjątków (np. liczba wyjątków w czasie) Możliwość wykonywania masowych zmian na zadaniach w aplikacji monitorującej (wycofywanie zadań, generowanie komunikatów do WMS etc.)
  • Monitorowanie globalnej liczby zalogowanych użytkowników i użytkowników na poszczególnych serwerach obsługujących aplikację.
  • Monitorowanie stanu węzłów (wykorzystanej pojemności = liczbie użytkowników, czasu trwania wybranych akcji) w przypadku instalacji na klastrach serwerów. Monitorowanie utylizacji pamięci poszczególnych węzłów systemu.
  • Interfejs i komunikacja z serwerem aplikacji optymalizowane pod kątem minimalizacji powszechnych błędów wynikających z obciążenia sieci, działania przeglądarek i pracy grupowej na zadaniach.
Podniesienie wydajności zespołów zajmujących się wsparciem użytkowników, oraz monitorowaniem wydajności i stabilności całości ekosystemu aplikacji. Podniesienie poziomu realizacji SLA utrzymania systemu.
  • Alerty (e-mail, SMS) o zbliżaniu się do poziomów krytycznych wybranych parametrów obciążenia systemu. Aplikacja instalacyjna (deployer) dostępna z poziomu systemu monitorującego.
Łatwe zarządzanie instalacjami oprogramowania w ramach prac aktualizacyjnych i utrzymaniowych.
Bezpieczeństwo i zarządzanie uprawnieniami
Cecha lub funkcjonalność systemu Korzyść z inwestycji w oprogramowanie
  • Integracja z LDAP jako bazą kont użytkowników.
  • Wsparcie dla pojedynczego logowania (SSO)
  • Wsparcie dla identyfikacji za pomocą certyfikatów na kartach mikroprocesorowych (smart card).
  • Monitorowanie dostępu do poszczególnych aktywności (kto i kiedy korzystał z danych) z poziomu aplikacji.
Gwarancja bezpieczeństwa i zarządzania dostępem z godnie ze Wsparcie dla pojedynczego logowania (SSO) standardami przyjętymi dla organizacji.